poniedziałek, 02 październik 2017 10:12

Wrocławskie targi - szansą

Napisał

Za nami dwa dni branżowych szkoleń, warsztatów, rozmów biznesowych, pokazów, konferencji i wiele innych wydarzeń, które towarzyszyły III edycji Międzynarodowych Targów Paliwowych – Stacja i Biznes Przyszłości.

Do Wrocławia przyjechało blisko 2 tysiące zwiedzających, którzy przez dwa dni targów (27-28 września) uczestniczyło aktywnie w sesjach networkingowych, szkoleniach, warsztatach, debatach konferencyjnych i wielu innych imprezach, organizowanych w ramach wrocławskich targów paliwowych.

Impreza wykroczyła poza typowe targi branżowe i była multibiznesowym eventem, który dostarczył zwiedzającym wiele okazji do budowania i nawiązywania branżowych znajomości podczas różnych wydarzeń. Przez całe dwa dni targów oprócz strefy wystawiennicznej, goście odbywali spotkania w Strefie Networkingu, którą przez dwa dni targów odwiedziło prawie 1800 zwiedzających.

Dużym zainteresowaniem cieszyła się także Strefa Myjni na placu pod Iglicą, w której swoje rozwiązania zaprezentowali najwięksi producenci i dystrybutorzy systemów myjniowych w Polsce. O technologii, rozwiązaniach funkcyjnych, produktach do myjni i nowinkach ułatwiających korzystanie z myjni opowiadali przedstawiciele marek. Uzupełnieniem dla chętnych poznania szczegółów biznesu myjniowego było szkolenie poprowadzone przez praktyków z tej branży, na które przyszło ponad 110 uczestników. Nie mniejszym powodzeniem cieszyło się szkolenie połączone z warsztatami o franczyzie oraz szkolenie: Jak założyć własną stację paliw, w których udział wzięło blisko 100 osób.

Bankiet oraz konferencja poświęcona aktualnemu stanowi prawnemu i sytuacji biznesowej to kolejne wydarzenia, na które przyjechało 250 gości. Zwłaszcza bankiet dostarczył wielu okazji do podjęcia rozmów z innymi przedstawicielami całego sektora paliwowego.

Dodatkowe informacje

  • Wypełnij poniższe pola, aby wyświetlić informacje o tekście na kaflach (jeśli zdefiniowane)

  • Mniejszy tekst na dole kafla po lewej lub po prawej (nie dodawaj jeśli tekst jest newsem)

  • Wybierz kolory dla kafli (domyślnie czerwone)

  • Kolor kafelka: bg-tile-red
  • Kolor kafelka podświetlonego: bg-tile-dred:hover
  • Ikona lub obrazek na kaflu - można wybrać tlyko jedno (obrazek przykrywa ikonę) - UWAGA: jeśli wybierzesz ikonę lub obrazek zniknie lead na kaflu!

  • Button - zdefiniowane

  • Button - własny

  • Button - wygląd

  • Button - ikona: chevron-thin-right
  • Button - wielkość: padding10
  • Button - położenie (domyślnie z lewej): place-left
  • Dodatkowe pole na dole (mona wstawić kod dodatkowego buttona)

  • Promocje rabatowe (dodatkowe dane do wyświetlania na kuponach)