Impreza wykroczyła poza typowe targi branżowe i była multibiznesowym eventem, który dostarczył zwiedzającym wiele okazji do budowania i nawiązywania branżowych znajomości podczas różnych wydarzeń. Przez całe dwa dni targów oprócz strefy wystawiennicznej, goście odbywali spotkania w Strefie Networkingu, którą przez dwa dni targów odwiedziło prawie 1800 zwiedzających.
Dużym zainteresowaniem cieszyła się także Strefa Myjni na placu pod Iglicą, w której swoje rozwiązania zaprezentowali najwięksi producenci i dystrybutorzy systemów myjniowych w Polsce. O technologii, rozwiązaniach funkcyjnych, produktach do myjni i nowinkach ułatwiających korzystanie z myjni opowiadali przedstawiciele marek. Uzupełnieniem dla chętnych poznania szczegółów biznesu myjniowego było szkolenie poprowadzone przez praktyków z tej branży, na które przyszło ponad 110 uczestników. Nie mniejszym powodzeniem cieszyło się szkolenie połączone z warsztatami o franczyzie oraz szkolenie: Jak założyć własną stację paliw, w których udział wzięło blisko 100 osób.
Bankiet oraz konferencja poświęcona aktualnemu stanowi prawnemu i sytuacji biznesowej to kolejne wydarzenia, na które przyjechało 250 gości. Zwłaszcza bankiet dostarczył wielu okazji do podjęcia rozmów z innymi przedstawicielami całego sektora paliwowego.